Eesmaaanur Sol göğsümden çok güzel süt geliyor ama bir süredir fışkırıyor oğlumda ordan emmek istemiyor. Ama diğer göğsümden o kadar süt gelmiyor. Emzirmeden önce sağıyorum ama bu çözüm olmadı. Bu durumu nasıl çözerim?
mrs_happy Eesmaaanur fıskırdıgı ıcın cok tazzıklı gelıyordur o yuzden ıstemıyordur benımde aynı durum makas yaparak elini sutun az gıtmesını sagla kuzum ozaman emıyorlar
Babybaby45 Eesmaaanur sağın muhakak yoksa emmek istemz yavrunuz bnmkide öyle oluyor sol göğsüm sağıp yumuşatp öyle verşyorm çözm olacktr deneyin tekrar tekrar
Selcanasral Eesmaaanur Bizde aynı durumu o kadar çok yasadıkkı bu yuzden emmiyordu ama zamanla gögüs terbiye oluyor düzene giriyor 🙏
Eesmaaanur Babybaby45 öyle yapıyorum zaten ama yapınca da değişmiyor. Sürekli her emzirme de aynı şey. Oluyor kesin çözümü yok mu başka?
210796 Bende de öyle biraz emdikden sonra fışkırıyor ağlayıb kafasını geri atıyor hemen.yüzü gözü süt oluyır🤦🏻♀️Birazcık doyurub ragatlatıb hemen kolub sağıyorum azalsın diye
Eesmaaanur Masalim bulgur yemiyorum gaz yapıyor diye. Ama her seferinde oluyor bir şey yemesem de oluyor.
Doruk12 Eesmaaanur emzirme sıklığınız nasıl benim de öyleydi sık sık emzirince düzelttik artık fışkırmıyo ya da terbiye olmuştur bilemiyorum 🙄 sık aralıklarla emziriyorum dolmasını beklemiyorum
Eesmaaanur Doruk12 atak haftasında çok sık emmedi şimdi emmesi düzene girdi. O yüzden de olmuş olabilir mi acaba?
Doruk12 Eesmaaanur olabilir canım. Arayı 2 saati aşmayacak şekilde ayarlıyorum az az sık sık emiyo zaten o istedikçe veriyorum. Önceden hep akardı perişan olurdum pamuk yetiştiremezdim. Şimdi Bi süredir iyiyiz 🙏
Basak71_ Eesmaaanur 2 göğsümde fışkırıyor maalesef sağıyorum biraz bu seferde hiç durmadan akıyor kızımda bende süt içinde kalıyoruz her emzirmede
nur_eayni_h Eesmaaanur canım bir de geriye doğru yaslanabildiğin kadar yaslan aynı yatıyormuş gibi tazyiği azalıyor o zaman.
Eesmaaanur Basak71_ çok iyi anlıyorum sizi. Sürekli hem onun hem kendi üstümü değiştirmek zorunda kalıyorum