Bugün 56 günlük bebeğim, dün yeşil kaka yaptı bi kere, böyle rengi toz kına gibiydi sanki değişik. Bugünde yine yaptı çok yeşil değildi ama sarı yeşil karışımı bişeydi yağ yeşili derler ya öyle bi renk. Normalde 2 3 günde bi kakasını yapardı şimdi hem dün hem bugün yaptı ama rengi değişik olunca endişelendim. 2 gün sonra kontrolümüz var doktora soracağım ama şimdiden merak ediyorum başına gelen ve doktora danışan varsa normal midir değil midir