Kızlar merhaba, 13 haftalıkken bebeğimin cinsiyetine özeldeki doktor %80 erkek dedi. Sonra hep devlet hastanesine gittim ama orada sağ olsun doktorlar cinsiyetini göremedik diyip gönderiyorlar özellikle baktıkları yok sinir oluyorum. Netleşmediği yani. En son gittiğimde 21 haftalıktı. Bebek büyüdükçe ultrasonda görünmesi zor olur diye biliyorum. Eşime desem cinsiyet için özele muayene ücreti vermek istemiyor. Tekrar devlete randevu alıp gidip elin boş dönmekte sinirime dokunuyor iyice. Kaçıncı haftaya kadar gidebilirim. Şu gebelerde özel niye ücretsiz değil ya🥺