Kızlar merhaba, moralim çok bozuk.
Bebegim doğduğundan beri emmek istemedi, çok zorladik olmadı. 3 ay silikon uçla emzirdim bi şekilde. Şimdi onunla da pek emmiyor, emiyor ama doymuyor. Kilo alımı azaldı. Doktor sağıp ver falan dedi. Sağıp verdim yine kilo almadı. Böylece mama takviyesine başlamış olduk.
Şu an 4,5 aylık. Hala mama veriyorum ve sağıp iciriyorum sütü.
Ama memeyi emmiyor, silikonla veriyorum biraz çekiyor ama doymuyor ağlıyor. Mecbur biberonla sağıp veriyorum.
Şimdi herkes neden emzirmiyosun, tüh vah diyorlar hep. Çabala uğraş vs falan diyorlar sanki hiç uğraşmamışım gibi.
Kayınvalidem sürekli niye emmiyor, emzir. Memeden emmezse sütün faydasi olmaz, bebek seni sevmez tanımaz vs diyor.
Kayınpederim kaşıkla verdiğin için emmedi, alıştı falan diyor.
O kadar moralim bozuldu ki.. emmiyor yani napabilirim ben. Gerçekten bebeğim beni sevmez mi diye düşünüp duruyorum sürekli.