Kızlar bebeğim 3.850 doğdu. 23 günlük şuan 4.180 çıktı. Doktor hemşire normal dedi. Şiş doğmuştur zayıflamıştır dedi. Gerçekten de ödemli doğmuştu. Başına böyle bir şey gelen var mı? Emziriyorum 5-6 mavi çizgili bez oluyor doyduğunu gösteriyormuş sanırım bu.