SevgiOzd yazık sütlerinize. Bence içirin bol bol. Biberon deneyin devamlı. O şimdi göğsünüzü emmeye alıştığı İçin öyle yapıyor. Siz sürekli biberon verin. Aç olduğu sürece tutacak. Başka çaresi yok ki. Biberonun emziğini değiştirin mesela. Başka emzikler kullanın. Bebekler biberon başlıklarını çok yadırgıyor mesela. Heeee birçok denemenize rağmen hala biberon tutmuyorsa ince hortumlar var. Biberona sokup bir ucunu bebeğin ağzına alıyorsunuz. Göğsünüzde emerken bir yandan da o ince boru sayesinde biberondaki sütü çekiyor. Hatta biberondan ziyade sağdığınız sütü bu şekil verin diyorlar hep. En kötü bu yöntemi deneyin. O zaman sağdığınız sütler hem çöp olmaz, hemde bebeğiniz daha iyi beslenir. Çok ince bir boru zaten internette eminim vardır. Sevgiler❤️