Nslhn5561 AyEmRa suluğuna henüz alışamadı zamana bıraktım bardağa çok hevesli bizden gördüğü için sanırım bardaktan veriyorum bu ara da 7 aylığız ☺️
MamaBearGigi AyEmRa alıştırma bardağı var ama onunla genelde mama veye sağılmış anne sütü içiyor, su koyunca içmiyor. Kaşıkla veriyorum ben, mycey silikon kaşık aldım, her öğün sonrası 6-7 kaşık içiriyorum. 8 aylık.
ruveydaensar AyEmRa ilaç şırıngası ile veriyorum 😅 sürekli boguluyor yoksa . Az az sıkıyorum ağzına. Biberonla da içemiyor . Kaşıkla verince de püskürtüyor. En garanti yol o geldi bana. Bı deneyin isterseniz