Canparem35 Kızlar bebeğim 6ay 5 günlük bugün aşı oldu kilosu 7.700 boyu 70 cm doğumu gelisim geriliği sebebiyle 38. Haftada oldu bana yeterli gibi geliyor ama ayni aydaki bebekleri merak ettim sizin bebekleriniz nasıl
E-urey Canparem35 benim kızım da 6 ay 11 günlük birkaç gün önce aşıya götürdüm 7400 kilosu 65 cm boyu hemşire gayet iyi gidiyor bu arada bende 38+6 da doğum yapmıştım
Zhr_ygz Canparem35 benim bebeğimde 6 ay 4 günlük daha aşıya gitmedik ama 4 aylıkken 8.500 kiloydu fazla mı acaba hemşire normal demişti
Canparem35 E-urey anladim canım ben 38 de dogum yaparken bebegim 35 36 haftalık çıkıyordu o yuzden merak ettim