Bebeğimin üç aylıkken sırtında sivilceye sandığımız birşey çıktı antibiyotik kremle geçmedi tam tersine zamanla büyüdü kabardı kızardı ciddiyete gittik ve biyopsi verdik sonucunda böcek ısırığı çıktı ama ben tatmin olmadım sonra uzun uğraşlar ve bir çok doktordan sonra mastositoz olduğunu öğrendim bu sırada arttı kulak arkası sırtında ellerinde napıcağımızı şaşırdık şurup krem verdiler ama sürdüğüm yerde hafiflesene başka yerden çıkıyor kaşınıyor lütfen bizim gibi olanlar yardım edebilir mi