Genelde sevmiyorlar ama sonra alsiyorlar. Bebeğim 9 aylıkken aventin suluğundan su içmeye alıştı. Şimdi 10 aylik lıkır lıkır içiyor.
Öncesinde ben oturup ağladığımı hatırlıyorum bu çocuk niye şu içmiyor diye 😂 üstü başı her yeri ıslaniyordu şu içindeyim derken harap oluyorduk. Sanırım 9. ayda anne sütünden kaynaklı bebeklerde su içme ihtiyacı hissediyor. Şimdi soluğu elinden alamiyorum