AegeansMom en başlarda 3 aylıkken falan vuruyordu ama yanında duruyordum pasif oynatıyordum şimdi gayet iyi oynuyor elinden eline taşıyor fişler ın var bi tarafı bez onu veriyorum eline aynı zamanda ağzına sokuyor bence güzel oyun halısıda şöyle iki aylıkken başladım üzerine yatırmaya akışkan galiba ama bu aralar dönüyor üzerinde ve tehlikeli olmaya başladı