Sezeryan olalı 30 gün oldu.10.gün tartıldım 9 kg gitmişti 67,5 kg dım.ve 20 gündür ev için 30-45 dk yürüyüş yapıyorum,sağlıklı ve ölçülü besleniyorum.bol miktarda su tüketiyorum ama gram bile veremiyorum.tamam birden zayıflamayım ama en azından yarım kilo bile gitmez mi böyle bisey basına gelen var mı ne yaptınız çözüm olarak