Kedilibebekliacemi Baba meme gibi 2 harfli sesler çıkarma, gel gel deyince kucağa atılma, adına tepki verme gibi şeyleri ne zaman yaptı bebekleriniz?? Cevap verirseniz çok sevinirim bazı soru işaretleri var kafamda.
seninanonim Kedilibebekliacemi 10. ayda sanırım net hatırlamıyorum alkışı falan 8. ayda öğrenmişti ama onu net hatırlıyorum 😀
Sinembaysak Kedilibebekliacemi kızım 8 aylık suan ama iki aydır saydıklarınızı yapıyor hatta adına dönüp bakmayı 2 aydan fazladır yapıyor
sirinpatates Kedilibebekliacemi alkış bay bay 6.7 ayda flan yapıyordu 8.ay gibi baba demeye başladı başka pek bisey demiyor taklit ediyor şuan gel gel bak bak onları söylüyor ama gel şeklinde değil tam olarak 9bucuk aylik şuan. Gel deyince geliyor emeklerken topunu al diyorum alıyor adınla seslenmede 5 6 aylikti anliyordu. Şuan öpücük vermeye calisiyo anneni öp diyorum yanağıma dudağını degdiriyor burun burun dediğimde burunlarimizi surtuyoryz kendsi surtmesede yüzünü bana doğru kaldırıp bekliyor. Elindekini bırak dediğimde bırakıyor bunu al dediğimde alıyor evde köpeğimiz var onu çağır dediğimde ona doğru bakıp deldel flan diyor. Bir sürü harf çıkarıyor ama mama dede vs bu şekilde kelime yok sadece baba
gulbahcesi_ Kedilibebekliacemi 8 aylıkken demeye çalışıyordu şimdi dede baba gibi kelimeleri diyebiliyor alkış 9 ayın başında yaptı bay bay hala yapmıyor şuan 9 ay 16 günlük al ver yapmayı öğretiyorum şuan ama bakalım inşallah başaracağız ☺️
Kedilibebekliacemi Sinembaysak oğlum 5 aylık adına tepki vermiyor biraz şüphelendim ama sanırım erken demek bizim için
Kedilibebekliacemi sirinpatates teşekkür ederim detaylı anlatmışsınız 🙏hep öğretttiniz dimi bunları yani atıyorum 1 hafta baybay yapıp tepki beklemek gibi?
sirinpatates sirinpatates evet aslında öğretme pek sayılmaz gözlem yapıyor onlar etraftaki şeyleri sesleri taklit ediyorlar. Bizimki köpekleri çok seviyor mesela disardayken kopek havladı sonra kendiliğinden haf dedi bazen bende şaşırıyorum😀 kaynanam bugün konuşurken bak bak sen şuna gibi Bi cümle kurdu ardından kızım bababa dedi kendince bak bak takliti yapıyor bay bay diyip elimi sallıyodum sürekli oda öğrendi
Sinembaysak Kedilibebekliacemi r Kedilibebekliacemi e tabi daha erken en fazla dönebiliyordur gerci bebekten bege herşey degişiyır ama sizin tepkileriniz de önemli ona bisey verirken felan adıyla hitap edip verin ancak o şekilde kavraya biliyırlar
seninanonim Kedilibebekliacemi Adına tepki hep veriyordu diyemem bazen işine gelir bazen gelmezdi sanırım 1 yaşından sonra hep ne zaman seselensem baktı
AliDemirinAnnesii Kedilibebekliacemi 4 aylıktan beri adına bakıyor.6. Ayda anne baba dedi. 7. Aydan beri alkış bay bay yapıyor. Yine 7. Aydan beri gel, al, ver gibi komutları alıyor. Şu an 8 ay 6 günlük Anneanne, dede, hadi vs gibi kelimeleri söylüuor
gulbahcesi_ Kedilibebekliacemi Bi anda yapıyorlar ya hiç belli olmuyor bizden küçükler daha çok becerileri olanları gördüm bebekten bebeğe fark var bende düşünüyordum ne zaman yapacak edecek ama şimdi boşverdim elbet yapacak herşey normal ☺️
AliDemirinAnnesii Kedilibebekliacemi biraz fazla geveze bizimki. Ben bunu onunla fazla konuşmama bağlıyorum. Aşırı konuşuyoruz ve kitap okuyoruz. O yüzden sanırım. 😊