Bugün 8 aylık oldu bizimki. 6-7 ay arası tadım yaptırdım. Her şeyi çatalla ezerek denettim. 7. ayda kıyma falan vermeye başladım. İlk önceleri kıymayı çıkarıyordu, çok pütürlü geliyordu. 7 buçuk aylık gibi alışmaya başladı. Artık kıymalı pütürlü şeyler yiyebiliyor genellikle.
Sabah kahvaltı veriyorum bulamaç şeklinde. Bugün yumurta sarısından omlet yapıp verdim. Bu zamana kadar öğlenleri sadece yoğurt ve meyve veriyordum ama dün çorba vermeye başladım. Artık öğlenleri de yemek şeklinde devam edeceğiz bir aksilik olmazsa. Akşam da patates, havuç, kabak, tatlı patates, kuşkonmaz, sarımsak vs artık evde ne varsa bir iki sebzeyi buharda pişirip ya da suda haşlayıp kıymalı/ kemik sulu bir yemek pişirip onu veriyorum. Bebek makarnaları satılıyor, onlardan alıyorum bazı günler makarna veriyorum. Tarifleri genelde kafamdan uyduruyorum. Malzeme olduğu sürece sorun yok ama malzeme yoksa ne yapacağımı şaşırıyorum