ElifRoza33 3 aylık bebeğim mama yiyor annem ve kız kardeşim sürekli su vermem gerektiğini söylüyorlar veriyorum içiyor gibi de ama böyle araştırıyorum vermemem gerekiyormuş siz nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz
Jsjshsh ElifRoza33 su verirsen bi zararı yok ama içeçeği mama miktarını azaltmış olursun mideyi doldurduğu için mamadan sonra bir çay kaşığı falansa vermek istediğin tercih senin
aura_meselesi_bu_sekerim ElifRoza33 ben emziriyorm Ama bir kaç kez antibiyotik kullanmak zorunda kaldm her ilaçtan sonra çay kaşığı ile su verdim (kaynamış soğutulmuş hazır su) Bisey olmadı yani Bu tercih meselesi
Zeynepinnannesii26 ElifRoza33 Ben de 2. ayından beri mama veriyorum, doktorum mama verdiğin sürece su vereceğimi söyledi. Bence de vermelisiniz
Nursena0606 ElifRoza33 Hayır vermenize gerek yok. Anne sütü de mama da alsa gereksiz mide doldurur ve bebek henüz onu sindiremez. Yaz ayı içinde çok terliyorken vücut su kaybetmesin diye verilebilir ama şuan gerek yok.