Ogretmenanneyim Herkese merhabalar bugün ücretsiz izne Ayrılacağım fakat hangi gün başlayıp hangi gün iznimin biteceğini bilmiyorum. 22 sinden 19 u mu daha önce ayrılanlar yardımcı olabilir mi
baykuskiz_ Ogretmenanneyim hangi ay haziran mi? Maas odemesi yapmak zorunda kalacaksiniz simdi ayrılirsaniz. Haziran ayi ise 16sinda okul bitiyor. Seminer donemi var ama o buyuk ihtimalle uzaktan olur. 16sina kadar yazabilirsiniz
baykuskiz_ Ogretmenanneyim ya da 15i yazarsiniz haziran maasini tam alırsınız 1 gun rapor alirsiniz. İdareniz karne gunu gitmemenizi sorun etmezse rapor da almazsiniz
Sumbul1 Ogretmenanneyim siz ne zamana kadar yazarsanız o kadar devam eder izniniz ben 15 Haziran yazmıştım
CizerBirAnne Ogretmenanneyim tamamen size bağlı, bir kuralı yok. 15i de yazsanız sizin maaşınızı sonradan yapacaklar zaten. 15inden sonrasını yazarsanız kısıtlı maaş alacaksınız sadece.
Rukk Yaz tatili için mi izin alacaksınız. Ben ayın sonuna doğru ayrılmıştım. Maaş iadesi yaptım. Sizde izinli olduğunuz gün kadar o ayın maaşını iade edersiniz. Çünkü maaş alıp çalışıyoruz ya. Eğer maaşınız duruyorsa istediğiniz gün ayrılın.
Ogretmenanneyim Rukk maaş duruyor her türlü iade yapiccam bugün çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🥰
Ysgl26 Canım bunu okulla görüşsen daha iyi olur. Ben öğretmen değilim ama memurum bizim maaşlar 9 unda yapılıyor 8 inde ayrılmamı istediler öyle yaptım. 8 inden sonra ayrılırsan kalan maaşı geri ödemem gerektiğini söylediler
Ogretmenanneyim Ysgl26 okulumda da daha önce hiç ücretsiz izne ayrılan olmamış ama buradaki cevap veren arkadaşlara göre yazdım dilekcemi cok teşekkür ederim
Tubtub7171 CizerBirAnne hayır öyle yapmıyorlar siz 16 sında bozduğunuz için 1 hafta içinde maaşı yatmış olur
CizerBirAnne Tubtub7171 öyle yapıyorlar aslında 🙃 ama ilçeden ilçeye değişen bir uygulama demek ki. Bana iki seferde kısıtlı maaşı bir sonraki maaşla yatırıdılar.