hhacerozer Kızlar kızım söylediğim gibi 8 aylık gündüz iki uyku yapıyoruz birincide yaklaşık iki saate yakın uyuyo ikincidede aynı şekilde ama sürekli uykusu var gibi gün içinde gözlerini ovuşturuyor acaba nerde hata yapıyorum ya
Mbrre hhacerozer huzursuzluğu falan var mı peki mesela bizimki 8 ay,22 gunluk uykusu gelince çok miz miz olur hiçbir şeyden memnun olmaz ağlamaklı olur hep. Belki bahar nezlesi falan olduysa kasiniyordur gözleri
Ysmndnz_ hhacerozer benim kızım da 8 aylık gündüz iki uyku yapar toplam gündüz uyku saati 5 saat ama ara uyanıklık saatlerinde hep uykulu sersem gibi dediğiniz gibi sürekli gözlerini ovuşturuyor
hhacerozer Uzun süredir bu şekilde yapıyorduk yaklaşık bir aydır ama10 gündür bu şekilde diş çıkardı bide yeni
hhacerozer Mbrre evet bizimde öyle aşırı uykusu gelince kızımda memnuniyetsiz oluyor ama gün içinde de uykusu gelmiş gibi gözlerini ovuşturup duruyo 🥲
Ysmndnz_ hhacerozer benimki akşam uykusuna 22.00 22.30 gibi geçiyor. Evet çok huzursuz oluyorlar sürekli ilgi temas istiyor