Kızlar yaşımıza 1 hafta var. Oğlum normalde o tür şeylerden korkmazdı lakin bu aralar süpürge sesinden , blendr sesinden , saç kurutma makinesinden korkar oldu. Sabah musluğu açtim sesinden korktu ağlamaya başladı. En başından korksaydı tamam da şimdi bu tepkisini anlamlandıramıyorum. Kucağıma alıp evi süpürüyorum ya da blendr kullanacaksam elinden tutuyorum ya da onu da yanıma alıyorum. Iyi mi yapıyorum bilmiyorum. Geçici bir dönem midir sizce ?