Dryabnz Merhaba sevgili anneler; Bebeğim 32 günlük yaklaşık 2 haftalık olduğundan beri akşam saatlerinde huzursuz oluyor. 6 gibi başlıyor gece uykusuna geçene kadar sürüyor. Bebeğim kolik değil ama arada gaz sancısı oluyor. Böyle bir durum yaşayan var mı varsa çözüm önerilerinizi bekliyorum.
Canaryy Dryabnz benim de bebegim 36 gunluk ve 2 haftadir dalan dediginiz gibi aksam baslayan hzuursuzlugu var. cozum bilmiyorum ama 🤦♀️ Aksam olunca emmiyor, agliyor Uykuya gecince emzirip uyutuyorum anca
Balannesi Dryabnz Canım klasik kolik bebeklerin cadı saati denilen saatleridir onlar ne çekmiştim bende 😊 3.ay itibariyle yavas yavas ortadan kalkıyor
Thesra Dryabnz Canım bunun bir çözümü yok malesef 8.5 aylık kızım var hala akşam o saatler arasında huzursuzluk yapıyor
PrincessMOM Dryabnz aynıyız valla canım benimki 28 günlük düğmeye basmışsın gibi her gün aynı saatte başlıyor gece uykusuna Dalan’a kadar ağlıyor mızmızlanıyor emmek istiyor ama emincede ağlıyor kıyamet kopuyor ama bi uykuya geçince o moddan çıkıyor sonra aynı şeyi sabah yaşıyoruz. Kolik bebeklerde öyle nedensiz bir ağlama varsa ve bu hep aynı saate denk geliyorsa yapacak bişey yok maalesef üç ayı devirince geçiyor en güzeli o bol şarkı bol kucakta dans gerekiyor bu süreci atlatacağız inşallah👍🏻
Dryabnz Canaryy ben de çözüm arıyorum karnı tok oluyor altı temiz oluyor aşırı bir gaz sancısı da olmuyor. Ama emerken daha huzurlu oluyor karnı tok olduğu halde bu seferde fazla emdiği için kusuyor 😀 garip bir döngü içerisinde kendimi kaybetmek üzereyim 😪
Dryabnz [bilinmeyen] benim bebeğim de akşam 6-7 sularında başlıyor huzursuzluğa gece uykusuna geçene kadar öyle bazen 10.30 bazen de 12-1e kadar sarkıyor. Uykuya geçemediği için de huzursuz oluyor olabilirler mi acaba ki
Zeynos Bu 3 ay da bitiyor mu benim kızım de öyle korkuyorum akşam saatlerinde yine başlayacak ağlamaya diye her gün aynı saatler de
NazlnrTan Dryabnz biz 3 ay 5 günlüğüz. İlk haftadan beri hep aynı 6-8 arası çok huysuz. Öyle kolik gibi ağlamalı değil ama gazı var sıkıntısı var hiç gazı olmasa da hep bir mırıldanma oluyor. Azaldı gerçi ama yine de arada devam ediyor. Genelde bebeklerde oluyor diye biliyorum. İçinizi ferah tuttun bir şekilde geçecek nasılolsa ☺️