efeninannesi4207 Az önce yaptım burnunun birinden su çıkmadı normalde hep çıkıyordu yuttu sanırım bir şey olur mu ya 😔😔
__mom efeninannesi4207 birşey olmuyor canım doğduğunda bende damlattığımda çıkmazdı bebekler için olduğundan yutmayı hesaplamışlardır hiç endişelenmeyin yutmayan yoktur tahminimce 😇
Armistik18 efeninannesi4207 damardan serum olarakta vücuda verilen bir şey zaten hiç bir zararı olmaz
Mustafam-elifim efeninannesi4207 korkma olmaz kakasiyla çıkar doktor bana çıkmazsa korkma kakasiyla atar onu demişti😇
Meltem2611 Bir şey olmaz benim bebeğim de yapıyor genelde ayakta veriyorsunuz değil mi uzanarak vermeyin
MinikPandam_ efeninannesi4207 desteksiz oturana kadar ya da ayaklanana kadar yatarak sonrasında oturarak
MinikPandam_ efeninannesi4207 hiçbir şey olmaz benim kız hep yutuyor ama aklında olsun ac karnına burnunu ac çünkü kusarsa yediğini de kusar. Ben emzirmeden ya da mama vermeden önce burnunu açıyorum yerken ağzının tadı düzelsin diye
efeninannesi4207 MinikPandam_ aa öyle mi oluyor nasıl yapcaz kucağımda oturması mi lazım dik değil kafasını aynı yana yatırıp mi yapmam lazım 9 buçuk aylık
MamaBearGigi efeninannesi4207 benimki hep yutuyor 🫣 endişelenmemiştim hiç, çok kıpırdak olduğu için ben burnuna sıkabildiğime razı oluyorum