Semaaa4 Erkek çocuk annelerine soruyorum 3 aydan sonra gaz problemimiz bitiyor mu acaba ya devam ediyor mu yoksa
edabolukbasi Semaaa4 bitmiyor aslında gaz artık kendi kendine çıkarmaya başladığı için pek rahatsız etmiyor