Mlkkrm Kızlar bebegımın agzında 4-5 gün öce cıktı ama halla gecmıyor nıye acaba ilaçta kullanıyorum Fungustatin dıye bir ilaç yazmış bide karbonatlı suyla temizliyorum doktor ilk gördüğünde mantara çevirmiş artık dedı yani böyle olan varmı ne zaman gecer bide acaba agrıyomudur cok aglıyo bebegım aşırı huysuz ya
defneemomm Mlkkrm merhaba geçmiş olsun. benim kızımda da oldu ve ağzının içi bembeyaz olmuştu iki gün boyunca susmadan ağladı resmen en sonunda doktora götürdüm bu bebek tabii ağlar canı acıyor dedi:( o beyazlıkları kazıyın dili kanasa bile dedi. birde bir damla verdi 4 gün kullan dedi bugün 4. günümüz şükür kalmadı ağzından hiçbirşey. doktor kazıyın dedikten sonra eve geldim karbonatlı su ile kazıdım maalesef biraz kanadı ama kızım rahatladı daha sonra.
gamzeruzgarr Mlkkrm emdiği sürece normal olabilir demişti bana. Bende sürekli bebeğimin ağzıni ve meme ucumu siliyorum karbonatlı suyla. Artarsa ağrı yapıp emmezmis bebekler. İlaçla hemen geçer telaşlanmayın ama her emzirme öncesi silin bence
Gktrk_ege25 Mlkkrm benim oğlumdada oldu netten araştırıp baktım karbonatlı su geçirir dediler karbonatlı su daha kötü yaptı ya bugün doktora götürdüm ama bana soy falan demedi ilac verdi mikostatin gecene kadar kullan dedi :(
shiningmother34 Benim 14 gün geçmedi bebeğimde. Herkes bana ilk başlarda bişi olmaz her bebekte çıkar dedi. Önem vermedim. Baktım geçmiyor yayılıyor hemen gittim çok köklenmiş bu neden gelmedin dedi dr ilaç verdi onu kullanarak kazıdım resmen dilini çocuğun nazikçe geçti
Mlkkrm defneemomm Ayy degılmı bebegımde kaç gündür hep aglıyor asla bişi içmiyor susmuyor kurban olimya demek acıyomus benım cevremdekilerde bızdede oldu bişi olmaz diyolardı
brcbykl Bizim doktorumuz , mamayla beslendigi icin beslendikten sonra 1-2 damla su verin calkalama temizleme mantiginda , sizlerde boyle uygulayabilirsiniz pamukcuk un onune gecmek icin