MadCat Dolaba koydugunuz kavanoz mamayi nasil ısıtıyorsunuz? Mikrodalga kullanmiyorum, sicak su dolu kabin icinde bekletiyorum ama uzun ve zahmetli oluyor?
melekmelek MadCat ben de sizin gibi ısıtıyorum başka türlü içime sinmiyor. Yedirmeden yarım saat kadar önce çıkarırsanız yine bi miktar ılımış olur zaten. Sonr da kaynamış suyun içinde bekletiyorum.
Tubbb MadCat öğlen yedireceksem sabahtan çıkartıp dışarıda tutuyorum. Yemesine yakın ılımadıysa kaloriferin üzerine koyuyorum birazda
kiliclar [bilinmeyen] ben ilk 7 alıkken vermiştim dışardaydık milupanın kavanozlarından ve yedi bitirdi zaten kalmadı hiç