Ben 4 aylıktan sonra 4ay 10 günlük filan yavaş oturmaya başladım ilk gün 10 sn sonraki gün 30 sn sonraki gün 1 dk diye şimdi 6 aylık desteksiz oturabiliyor çok şükür. Erken oturtmanı tavsiye etmem çünkü bel kalça omurga yapısını bozabilir ama sen bilirsin tabiki yinede annesi sensin en iyisini sen bilirsin evladın için 😇