Benimde bebeyim 1 ay 13 günlük.Malasef ondada kolit var.Gaz ilaçlarından Biogaigadır nedir ondan kullanıyordum fayda etmiyordu,doktor nurse yazdı.Azda olsa o fayda etdi.Bu dönemde napsakda tam çare bulamaylz.Doktor bize banyo yaptırmamızı 1 günden 1 aralıkla,masaj,youtubede beyaz gürültü sesini açmayı,havada gezdirmeyi amma ağzını kapatınki rüzgar olursa hava dolupda ağızdan gaz yapmasın.En çok bebeyimde geceler başlıyor 10 gibi sabaha kadar.Kimyonu denemedim alıp deneyecem amma kendim içecem.6 ayına kadar bebeklere su,kimyonun suyu ve başka türlü nelerse vermek yasakdır.Çok anne yapıyor amma yalnışdır