@Nilay07 7 aylık bebeğimi 5 gün önce sünnet ettirdim. Şuan iyileşti ama ilk gün özellikle çok kötü geçti bizim. Uyuşukluğu geçince dayak yemişcesine nefesi kesilircesine ağlıyodu hç durmadan. Hatta bende burda post açmıştım kaç güne geçer diye. İlk gün çok kötüydü itiraf ediyorum, onunla birlikte bende ağladım ama gecesi uyanmadı hiç. Sabahındada sadece işediği zamanlarda çığlıkları bastı, ertesi günde işerken bile ağlamıyodu. Ama krem falan sürerkende zor oluyo çok ağlıyodu sıyırıp sürmemiz gerekiyodu bide yapışmasını önlemek için. Özellikle ilk günü atlattıktan sonra allahın izniyle iyileşir diye düşünüyorum, şuan 5. Günümüz hiçbir şeyi yok bebeğimin. Tabi hala krem sürmeye devam ediyoruz ama sürerkende ağlamıyo şükür iyileştik diye yorumladım ben. Tabiki pipisinin görüntüsü hemen düzelmez kızarıklık var hala ama canı acımıyo hiç değilse yavrumun