HandeK Merhaba arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum son 2 aydır gece bez değiştirmeme rağmen sürekli sızdırıyor çarşaf yıkamaktan yoruldum oğlum 1 yaşında 5 numara kullanıyıruz..memnun kaldığınız sızdırmayan bez lütfen??
Sare_nuhaninannesi_05 HandeK önlem botanik özlü bezi kullanıyorum sızdırma vs gibi bir durum söz konusu değil çok memnunum 🥰
incir-receli HandeK molfix 3 sene kullandım ve kızım yatmadan 250 cc mama içerdi ona rağmen hiç sızdırmazdı
seboss35 HandeK Molfix kullanıyorum hiç sızdırma falan olmuyor 1 yaşındaki bebek için 5 numara küçük değil mi belki o yüzden sızdırıyordur
HandeK seboss35 gzmdasss hazalp ZeynepByln Mervetnl öncelikle küçük geliyor msjlarınıxa cevap veriyim :) prima premium care numaraları diğer bezlere göre daha büyük oğlum 11 kg ve 5 numara 11-16 kg aralığı küçük gelmiyor yani
zre23 seboss35 bence büyük olduğu için sızdırıyor kızım 1 yaşında 4+ kullanıyor bu arada ben de molfix tavsiye ederim hiç sızdırma yaşamadı gece beslenmesi de yapıyor hala maalesef bırakamadı ona rağmen sıkıntı yaşamadık.
gzmdasss HandeK küçük geliyor olabilir mi bende molfix kullanıyordum 1numara başta sızdırma vs yapmıyordu ama son 1 haftadır gece gündüz farketmeden her uyku sonrası bellerine kadar ıslak uyanıyordu bebeğim bez değiştirdim mecburiyetten goon 2numara aldım gayeye güzel memnunum Ayrıca normalde bebeğim 2 saat uyur bazen 3.30saat uyuduğu oluyor o zamanlarda da taşma yapıyordu altını almadığın süre uzunsa bez kapasiteside bir yere kadar sonuçta😄 Ben 2 saatte bir bez değiştirirdim dediğim gibi ona rağmen sızdırıyordu bezimiz küçükmüş meğer😅 Yavaş yavaş öğreniyoruz🤣🤣
HandeK gzmdasss şimdi o aylarda sürekli bez değiştiriliyor fakat büyüdükçe gece bez değiştirilmiyor genelde bir de aşırı hareketlenince sızma oluyor
hazalp HandeK ben molfix ve sleepy kullanıyorum 9 buçuk aylık 5 numara . beden küçük gelince sızdırma yapıyor ben de de aynı şey oldu o zaman marka farketmiyor hemen hemen her bez sızdırır küçük gelirse bence 6 numara alın siz
hazalp hazalp bir de migros’un bezini denemeye başladım emiciliği güzel sadece bantları çok esnemiyor molfix prima kadar fiyatıda uygun
Tugbalemdar34 Kesinlikle molfix sleepy kullandım baby turco kullandım bir iki bez markaları daha kullandım eşim bu sefer molfix aldı memnunum 7 aylık 4 numara kullanıyorum
Marbling35 HandeK 9 aylik oglum kesinlikle molfiks gece icin aksam 8 de yatip sabah 7 de kalktigi oluyo gece degistirmiyorum yada gece 12 gibi degisirsem aabaha kadar tutuyo ben gunduz prima gece molfiks pure soft kullaniyorum
Zelal-22 Sleepy kullandım, çoğunlukla sızdırdı. Molfix’te de sızıntı yaşadığım oldu Goon premium soft’ta nadiren sızma problemi gördüm. Son olarak Goon premium Soft külot bezde hiçbir sızıntı problemi yaşamadım