Juniorozturk Kızlar doğum kanaması bittikten ama normal adet olmadan, doğumdan sonra 2-3 ay içerisinde hamile kalan oldu mu? Böyle bişey mümkün mü daha döngü başlamadan. Çok dikkat ettim korunurken ama korkuyorum.
Asyamasyam Juniorozturk yani adet olmadan olunmaz deniyor ama Allah bilir. Nasip ederse olunabilir bilemeyiz ki. Ama tek bildiğim sut koruması vs diye bisey yok
Juniorozturk Asyamasyam yok zaten süt korumasına güvenmedim asla ama kondomdan bir şüphem oldu son ilişkide. Üzerine eşim rüyasında hamile olduğumu görmüş ki hiçç öyle anlamlı rüyalar gören birisi değildir iki senelik evliliğimizde iki kez böyle rüya gördü birinde araba aldık bu da çıkar diye çok korktum.
Ccyyln Juniorozturk ben öyle hamile kaldım kızım karnımda vefat etmişti doğum yaptım 40ım bittikten sonra hemen hamile kaldım ha bilinçli miydi değildi tabi ki ama nasipte varmış
Juniorozturk Ccyyln başınız sağolsun 40 çıkınca bile hemen olduysa hep olabilir demekki ben kendimce dikkat ettim ama bilmiyorum ya inşallah olmamıştır. Hap kullanan var mı aranızda cerazette emzirirken kullanılır diyorlar da doktorum bahsetmedi hiç acaba zararı var mı
Bmaidil12 Juniorozturk evet ben kaldım bebeğim 4.5 aylık falandı ben hamile kalmıştım adetle hamile kalmanın bi alakası yok yumurtlama döngüsüyle alakalı adet olmayabilirsin ama yumurtan catlayabilir o zaman hamile kalıyorsun
Juniorozturk Bmaidil12 anladım çok dikkat ediyorum aslında ama bir küçücük şüphem oldu geçen sefer kondomla korunuyorduk. Hep öyle korunduğumuzdan korkmazdım aslında ama artık korkum var bebeğim daha 2 aylık gerçekten öyle bişey olursa çok üzülürüm o yüzden hap başlayacağım sanırım
MinikPandam_ Juniorozturk valla her şey mümkün imkansız diye bir şey yok siz yine tedbiri elden bırakmayın
Yagmursonrasitoprakkokusu Juniorozturk adet olmadan da hamile kalmanız mümkün tabi. Doktorum ilk kontrolümde uyarmıştı beni istemiyorsan dikkat et diye
ayse4421 Juniorozturk bende çok korkuyorum ne yapicam bilmiyorum böyle seyleri okuyunca dahada çok korkuyorum daha bir buçuk aylık bebeğim var eşime korun diyorum ama o hiç bişey kullanmadan geri çekilerek korunuyor geçen hamile kalabilirim korun dedim saçmalama dedi bana öyle olmaz dedi bilmiyorum
askmoglum ayse4421 ay benmde eşim öyle korunmak istemiyor bebeğim 4 aylık geri çekilme ile oldu geçen öyle korkuyorum ki 🥴
Asyams ayse4421 İnanmayin tabi ki esinize bana oyle olmaz ne demek yaa ne cahillikler bunlar kondomla korunsun ya da siz hap icin tum bunlara ragmen hamile kalinabilir ama kısmet. Ama siz korunmuyorsunuz su an bilin
ayse4421 askmoglum anlamadım Çok özür diliyorum ilk bebeğiniz geri çekilme ilemi oldu peki bugüne kadar hep geri çekilme ile mi oldu ilişkiniz bu dört aya kadar
askmoglum ayse4421 yok ilk bebeğimiz isteyerek oldu onun öncesinde hep geri çekilmeyle korunduk deprem bölgesindeydik 2 ay kadar evimizde değildik zaten🥺 eşim kondom kullanmak istemediği için bende her istediğinde hayır dedim ya korun yada bana yaklaşma diye doktora gidip konuşup kendim korunacağım doğumdan sonra bir kez geri çekilmeyle olduk o yüzden korkuyorum sanırım bende hap kullanacağım veya deri altı implant
ayse4421 askmoglum ya ben doğumdan sonra hep geri çekilmeyle oldum inanmıyorum inşallah hamile değilimdir çok korkuyorum