Prenseskizim-07 Merhaba kızlar. Kızım 4,5 aylık ve saçlarım delice dökülmeye ve ön yanlar açılmaya başladı.Bına benzer durum yaşayan anneler neler yaptınız? Zamanl duracak mı dökülme. Çok tedirginim🥺
benkosarim Prenseskizim-07 bende çok yoğun yaşamaya başlayınca doktora gittim dahiliyeye demir baktı azalmis çok demir başladı saçlarımı kestirdim şu anda bayağı iyi halde hem bana de değişiklik oldu size de tavsiye ederim
gulbahcesi_ Prenseskizim-07 Yılan yağı felan kullanabilirsiniz aktarılarak alıp İnternetten bakarsanız da göreceksiniz ben çok kullanmadım ama Bi kaç kez kullanmama rağmen etkisini gördüm yani 1 ay felan kullanmak lazımmış ben yılan yağı Hindistan cevizi yağı argan yağı karıştırıp sürüyordum hem yumuşacık hem güzel oluyordu sizde deneyebilirsiniz ☺️
Merveozerr96 Prenseskizim-07 canım bebeklerimizin ayı aynı geçen hafta bunun için dahiliyeye gidip kan verdim bu sabah gidip sonuçlarına baktırdım d vitaminin ve folik asitim eksik çıktı doktor ilaç verdi bakalım kullanacağım etkisini ilerleyen zamanlarda göreceğim. Sen de bi git kan ver eksik vitaminin olabilir
MeltemO Aynı şekilde dökülüyordu saçlarım şuan kızım 5 buçuk aylık şu sıralar belirgin bir azalma var dökülmesinde ya zamana bağlı ya da şu sıralar demir eksikliğinden ötürü ilaç kullanmaya başladım ona bağlı azaldı emin değilim 🤷🏻♀️
Prenseskizim-07 MeltemO sanki saçsız kalacakmışım gibi hissediyorum 🥺 Saç dökülmesine karşı ürün kullanmak da korkutuyor beni ; kullanmayı bırakınca daha da fazla dökülme olursa diye.
Prenseskizim-07 benkosarim Doktora gideceğim 15 gün sonra ozaman bende danışayım kan falan bakmalarını rica edeyim.Kestirmek istiyorum ve çok da seviyorum kısa saç ama eşim istemiyor 🙄
Birtugbaaaa Dilan polatin şampuan ve keratin sütünü alin gercekten cok iyi. Ben öncesinde revox diye şampuan kullandım oda baya iyi geldi tavsiye ederim
Prenseskizim-07 gulbahcesi_ aaa ilk defa duydum ama verim almışsanız araştırayım ben 🌸 Çok teşekkürler 🌸
gulbahcesi_ Prenseskizim-07 Rica ederim bende araştırınca görmüştüm sonra kaynanam felan söyledi eskiden hep kullanırlarmış aldım bende çok az süre kullandım ama etkisini gördüm elbette inşallah sizde fayda görürsünüz 🫶
Prenseskizim-07 Merveozerr96 Çok sağol dediğin gibi ancak kan vererek çözüm üretebilirim.Bugün inşallah muayene olacağım 💚