kivilcimtrn Merhaba, oğlum 9 aylık 1 tog değerli ve 2,5 tog değerli uyku tulumu aldım (bubbles marka) fakat emin de değilim sizlerin kullandığı ve kesinlikle tavsiye edebileceğiniz uyku tulumu markası var mıdır? Ucuz olmak zorunda değil.böyle hiç üşümeyeceği içinde konforlu olacağı bir tane olsa olur
Haffuse Ben lcw dan aldim, 2⁵tog. Kışın, icine 0 kol ve uzun kol zibin, altina ince bi pijamayla giydiriyordum. Simdi sadece kisakol zibinla yatiriyorum… Kizimin kan degeri dusuk biraz, cok usuyor, bu tulumdan cok memnunum…