Bizde yasadık canım eğer beslenmesi çok kötü ise cocuk acile götür serum takarlar vucudundan su kaybeder çünkü. Antıbıyotiği sakın yarıda kesme, ishal olabilir pişik olabilir poposunu sürekli yıka. Bol bol emzir ya da mama ver dene. Ve en önemlisi probiyotik bir damla al bağırsaklarındaki yararlı ve zararlı bakterileri öldürüyor antibiyotikler. Nefes alışını kontrol et kötü ise acile kesin git hava verirler. Biz beş gün yattık :(