Ersozes58 İki günlük spinal sezeyanlı anneyim herkez göğsünde sızı olur süt geldikçe diyor ama hiç sızı yok bebek emiyor ve kakasını yapıyor sızı olmaması normal mi göğsülerimde sadece göğüs uçlarım yara oldu onun acısı var süt sızısı yok
Nurahsen Ersozes58 göğüsler doldukça sızı olur. Siz sık sık emzirmeye devam edin. Bebeğin doyduğundan eminseniz 5-6 çişli bez alıyorsanız ve bebek huzurluysa problem yok demektir. İlerleyen günlerde olacaktır sızlama henüz midesi çok küçük midesi büyüdükçe de sizin sütünüz daha çok artacak o zaman sızlayacaktır
Nurahsen Ersozes58 göğüs ucu yaralarınız içinde zeytinyağı sürüp göğsünüze temiz poşet kapatın buzluk poşetini kesin ve kapatın peçete veya ped koymayın ki yağ orada kalsın göğsünüz çeksin iki günde toparlar inşallah
sincapsk Ersozes58 süt memeye inerken inanilmaz bir aci oluyordu bende tahmini ilk 10 gun icinde olur olmazsa da anormal bir durum degil sizin aci esiginiz yuksektir 🥲
sincapsk Ersozes58 sorun olacagini sanmiyorum eger memeye asiri bir sut inisi olmazsa agri da olmaz, genelde cok sut geldigi icin ilk zamanlarda agri normal