coktepkiliyim Bebeğim 25 aylık önce gündüzü kestim nasılsa geceyi keserim diye düşünüyordum bir ay oldu hala kesemedim.Memesiz uykuya dalamıyor uyanıkken vermiyorum uykulu halde emiyor.Şimdiye kadar hep memede uyudu yavrum dalamıyor bir türlü şu saat oldu zorla uyuttum sonra yine ağladı emzirmek zorunda kaldım.Ne olur bana bir yol gösterin nasıl yapabilirim gözümden uyku akıyor 😢
Aseliiimmm coktepkiliyim bır anda gündüz gece ıkısını bırlıkte kestim. Meme bağımlısı bır kızım vardı sadece onunla uyurdu. 3 gün boyunca sabaha kadwr meme diye ağladı vermedım. 4. Gün alıştı
Seydameva Busranur34 aktarlarda satılıyor köyü kokulu bit taş göğsünüzün ucuna azcık ıslatıp sürüyorsunuz çocuk asla emmek istemiyor ve travma oluşmadan bırakıyor emmeyi mükemmel icat
eylulada_ Sabır taşıyla 1 günde kestim çok şükür çok güzel atlattık bu dönemi şuan 22 aylık geçen ay kestim doktorumuzun tavsiyesi ile
Blackcloud Az önce bir posta daha yazdım, o post sahibininde bebeği 25 aylıkmış. Gece beslenmesini kesmek için çok geç kalmışsın. Alışması elbetteki zaman alacak ve sabır gerektiriyor. Ağladı durmuyor diyip tekrar meme verirsen ilerleme kaydedemezsin.
_Asilin_Annesi_ coktepkiliyim kararlı ve sabırlı olmalısın. 22 aylıkken hem gece hem gündüz kestim. 15gun kadar sürüyor tamamen unutması. Ben ketçap sürmüştü 😂🙈