Emine4242 Kızlar bebeğim 2 aylık hem öksürüyor hem grip hemde boğazında balgam var ne yapabilirim ilaç yerine ?
Tubbb Emine4242 geçmiş olsun. Öncelikle doktora gitmesi en iyisi. Bizde o zamanlarda grip olmuştuk ne yaptığımı anlatayım. Mantığını bilmiyorum ama yattığımız odaya soğan kesip koymuştum. Birde kettle ı buhar makinesi gibi kullanıp odayı bol bol nemlendirdim. Sürekli burnunu temizledik. Birkaç gün sonra düzeldi
GoncAy Bişi yapmıyo doktor anne sütü sık sık içir diyorlar fizyolojik serum burnuna oyle öksürük varsa gerci ilaç verebilir onu bilmiyorum benimki öksürmüyodu
Linaaa19 Emine4242 genelde bebekler o zamanlarında bu hastalıgı geciriyormuş endişelenme burnuna damla dök çek dicek olur gecer dicek benim doktorum bu aylarda normal demişti
Portakal Emine4242 normal diyinleri dinleme götür doktora için rahat etsin genelde müdahale etmiyorlar ama ilerlediyse vardır bildikleri bir şey
EymenkartalEnderasaf Balgam warsa götür bekleme bence sonra iyiyce kötü olur, balgamlı zor oluyor benim büyük oğlum oluyodu öyle midesini bulandırıyordu bazende kusuyordu geç kalmadan götür doktora canım , geçmiş olsun rabbim şifa wersin inşallah 😊