Kızım 3 buçuk aylık 2 kere oldu ama 2. Sini ağır atlattır. Günde 6 kere 4 saatte bir ventolin hava verdim. Günde 2 kere de cortair hava. Ayrıca 3 gün iğne olduk sabah akşam. Bir de ağızdan antibiyotik. Ciğerler çok kötüydü hırlıyordu. Bakalım bugün kontrol var. Hastaneye yatma riski vardı onu atlattık bkalım bugün ne diyecek. Bol bol hava verin ama mutlaka ve mutlaka maskeyle verin havayı yoksa hiçbir anlamı olmuyor. Ben ilkten maskesiz verdim ağlıyor ağzında tutmuyor diye bi anlamı olmadı ciğerlere indi daha kötü oldu