oğlum 2 yaşında kan değerlerinde karaciğer enzimleri yüksek çıkıyor toplamda 16 tüp kan alındı hepsi temiz çıktı ultrasonda karaciğerine bakıldı oda temiz çıktı sadece demir ekskliği varmıs biraz bu yaşta bi cocugun neden bukadar yükseliyor olabilir bi bilginiz varmı bu arada cok alerjik bi cocuk arada bi zaditen damla kullanıyoruz ondan dolayı yükselmiş olabilir mi bilgisi olan varsa yazarsa cok sevinirim