Gulsah1995 Bu gece 3 aylık oldu oğlum , çok yorucu ama güzel bir serüven .. Zaman nasıl geçti anlamadım ama 😢 benek gelişimleriniz nasıl hepimizin bebeğine sağlık diliyorum 🫶🏼
Meltmtemel Gulsah1995 bizde az önce 3 aylık olduk herşey cok guzel gidiyordu 2 gun önceye kadar şimdi bebeğim cok huzursuz sürekli bende durmak istiyor başkası kucakladığında ağlıyor hiç öyle yapmazdı
Serifemete 2 gün sonra üç aylik olucak yaklaşık 4 gündür hep huzursuz hep ağlıyor uyumak istiyor ağlıyor emerken ağlıyor bı ara iyi oluyor agular falan sonra yine ağlıyor uykudan ağlayarak kalkıyor umarım geçicidir kızlar