Selcanasral Arkadaslar bisey sormak istiyorum sizlere emzirme doneminde balık yiyormusunuz yoksa yenilmemelimi ?
Sasah1441 Selcanasral niye yenilmesin ki ben yiyorum ve hiç araştırmadım bile 🤔 öyle bi durum mu varmış?
Lavanta35_ Selcanasral hamileliğimizdeki gibi dip balıkları yenmez sadece diye biliyorum gerisini yiyebilirsiniz daha bile iyi hatta ❤
Selcanasral Hazine_aykut ben hic yemedim ilk defa bugun esimle yemeyi dusunduk ama zarari olurmu diye dusundum
Deletedmom136 Neden yenilmesin? Omega 3 ü cevizle filan mı karşılıyosunuz. Sonuçta bebiş yiyemiyor ama sütümüzden alması gereken vitamin ve mineraller var
sedaykn Yiyebilirsiniz tabiki Omega3 bebeğin beyin gelişimi için çok önemli. Doktorlar haftada 2 kere yenilmesini yeme fırsatı olmuyorsa haplarla takviye alınmasını öneriyorlar