Çocuklarınızın kaç kelimesi var anlaşılabilir ? Oğlum bıdıbıdı hergün birşeyler anlatıyor pek anlayamıyorum üzülüyorum 😂
Anne,baba,dede,puhh(su),hamham(yemek) mamam(makarna)memem(meme) çüff(çöp arabası)gel,ottu(otur) attı ,gitti ,baybay, aklıma gelenler bunalar ikili cümle olarak ece gel diyor bana bunlara ek olarak hayvan seslerinin neredeyse hepsini biliyor özellikle kedi ve köpeği görünce ki (evde beraber yaşıyoruz) 🐶🐱 seslerini taklit ediyor, tüm surat ifadelerini yapıyor, sıcak soğuk ayrımı yapıyor, bultakların çoğunu takıyor, iki parçalı yapboz yapıyor, renklerden kırmızı ve maviyi öğrendi geçen haftadan beri ve komut alıyor herkes fazla bilgili daha 1.5 bile değil diyor sizce normal mi mesele çekmeceden yemek yaparken makarnayı ver kırmızı mercimeği ver veya kepçe ver falan diyince anlıyor ayrıca bir yere giderken eşyalarını kendi seçip getiriyor sadece annecim gezmeye gidicez dememiz yeterli oluyor kombin yapıp geliyor bezinden çorabına kadar 😂bu gün ev pijaması ile kışlık Polar kombini yaptı mesela çok güldüm