Kızlar selam benim bebiş 52 günlük oldu kolik bir bebek ama öyle ağlama krizleri falan yok şöyle ki akşam 9-10 gibi gece uykusuna yatıyor gece 3 buçuktan sonra okunmalar başlıyor 5 ten sonra da uykusu açılıyor gaz sancısından dolayı sallıyorum tam dalıyor yanıma alıyorum 5 dk sonra gözünü açıyor. Gün içerisinde sürekli böyle bir döngü oluyor. Uykuya öğlen 2 den sonra dalıyor sabah 5 ten öğlen 2 ye kadar sürekli kucak ve gezmek istiyor. Ve halaaa 2 saatte bir besleniyor. Burda okuyorum işte bebeğimi kaç saate bir uyandırayım ne yapayım cart curt hani bizim zaten hiç uyandırma olayımız olmadı doğduğundan beri 1.5-2 saatte acıkıp ağlyor. Benim bebeğimiz dönemindeki bebekler de artık 3-4-5 saatler arasında besleniyor. Mama kullanıyoruz bu arada emzirmiyorum. Neocate alerji maması kullanıyorum. Acaba bi yerde bi yanlışlık mı var diye düşünüyorum. Artık ne kollarımda ne sırtımda ne belimde nede bacaklarımda derman kalmadı😔 Lütfen fikirlerinizi yazın 🙏🏻