Makinem bardakları mi arada Bir catlatiyor öyle sıkıştırmiyorum da düzgün koyuyorum bardakları mi bı kere de eltim gelmişti yemeğe konuştuğumuz zamanlar😂 o düzmustu makineyi sonra ben boşalttim iki bardak kırık çıktı parcalanmis şekilde. O zaman bardakları düzgün bırakmamisti üst üste bırakmıştı bardaklari yer olmayinca. Ben öyle yapmıyorum bu gidişle bardaklarım kalmicak daha 2 senelik evliyim tüm bardak setlerim bozulmuş durumda