Goktug_10 eşimde bende özel sektör fabrikada çalışıyoruz. Önce 0’69 oranında ilanı bulduk evi gördük, ilk etapta mütahitin gidip başvuru yapması gerekiyor banka önce onun evi 0’69 oranında satabilmesi için onu onaylıyorlar sanırım mütahitlil belgesi gibi galiba. Sonra biz başvuru yaptık banka bodro, ssk dökümanları,nüfus kayıt örnekleri falan bilindik evrakları istedi. 3 hafta içinde exper geldi onay verdi 1,250 bin fiyat biçtiler onaylandı blokeli olarak hesaba geçti şükür. Aradaki farkı elden yatırıp tapuyu aldık banka tapu işlemi sonrası blokeli olan parayı direk mütahit hesabına yatırdı. Yani demem o ki ilk önce 0’69 a uygun olan mütahitten satılan sıfır daire bulmanız lazım sonra sısarı ile mütait+siz başvuru yapmanız lazım.