Evet, sakıncalı. Üstte de belirtmiş bir annemiz. Büyüme hormonu salgılanan saatleri kaçırmış oluyor. Benim bebeğim de uyku saatini geçe çekmişti. Sabahları yavaş yavaş daha erken uyandırarak gece uykusunu erkene çektim. 12′de uyanan bebeği pat diye 8′de uyandırırsanız huysuz olur, geri uyumak ister tabii. Yarım saat yarım saat geriye çekebilirsiniz 🌸 Benim bebeğimde gündüz uykuları da problemli olduğu için bazen yine geçe kalıyor ama ertesi gün çok geç uyanmasına izin vermiyorum ki yine kendi başına bir düzen oluşturmasın 😀