Merhaba 5 aylık kızım var 2-3 gündür emerken çok ağlıyor sürekli emmek istiyor doymadığını düşünmeye başladım ağlaya ağlaya uyuttum normalde o uyurken göğüsüm dolardı süt taşardı hatta dün nerdeyse hiç dolmadı doyamadığı için mi ağlıyor acaba ilave mama vermem gerekir mi ? Emerken uyurdu şimdi ağlaya ağlaya zor uyuyor 😔