Gizemlibirisi Bende oyuzden sabretmistim. Ama ben çok yorulmuştum. Hep ayaktaydım. Belki oyuzden oldu. Aslında doktoruma sormuştum bir sakıncası olurmu diye doktorumda şuanda herşey iyi bir sıkıntı yok demişti. Aniden oldu, ama şöyle birşey var ben birde o dönemde gebelik kolestazi oldum. Onunda etkisi olmuştur. 35 haftalık doğdu doğduğunda 2 kiloydu. Ama çok şükür iyi şuanda 9 aylık olduk☺️ Allah’ım hiçbir anneyi hiçbir bebeği üzmesin, korkmayın sadece çok yorulursaniz kimseyi dinlemeyin ya rapor alın yada mola yapın. Söylenip dursunlar, sizi cikartamazlar. Eğer hamile olduğunuzu yazılı belirttiyseniz sizi cikartamazlar. Cikartirlarsa da tazminatınızi ödemek zorundalar