Acemianne26 15 aylık bebeğim 1 ay önce yürümeye başladı , ayrık yürüyor. Ortopediye götürdük doktor normal duruyor hersey denge kurmayı öğreniyor dedi düzelir bir ay sonra yine gelin dedi fakat benim içim rahat etmedi benzer şeyler yaşayan var mı ?
Azraada58 Acemianne26 evet normal canm bana doktorum dışa dogru adım atar paydak yürür bunlar bi zaman sonra düzelir alışma süreci demişti