Aybarsegebebek merhaba başlık ararken yorumunuzu okudum ,suan ayni senaryo bende var,dogum yapali 7.5 ay oldu tsh 0,001 ve t3 7 de .sizin hormonlar duzeldi mi ,taktim kafaya bugun öğrendim kan sonuçlarımi,duzelebilen ama az da olsa kalici opabilen birseymis?bende de oncesinde sorun yoktu.0cakta hafif hafif artmaya başlamış aralik tahlilerine gore