İyi pazarlar kızlar. 7 ay oldu doğum yapalı. Sezeryan oldum. Sürekli bi idrar kaçırma durumum oluyo. Nereye gitsek gözüm tuvalet arar olmuş. Evde koşarken yaşadığım stresi saymıyorum. Günlük ped kullandım bir süre sonra o da alerji yaptı. Sürekli iç çamaşırı degistiriyorum. Anlamadım. Ilk başta normal rahim kendini toplasın geçer dedim ama 7 ay oldu. Sizlerde de var mı? Bi tavsiyeniz var mı???