Mrvyldrm34 3prenses_annesi evde duruyor. Kızım evlenirken vermeyi düşünüyorum aramızdaki ilk ve tek bağ olarak olarak hep saklasın inşallah🥰
tubiiik_ 3prenses_annesi benım kızımın göbek bagı beşiğinde duruyordu sonra beşiği sattım sanırım göbek bagıda beşikle beraber gitti 🫣
diaryecos Diş hekimliği fakültesinin önündeki,ayak değmeyecek bir tarafta, toprağa gömdüm😊kızım doğduğundan beri onun için düşündüğüm tek meslek diş hekimliği çünkü😄 sanki ben karar verebilecekmişim gibi😂😂