Bukii dis atesi 37,5 dan fazla olmaz demisti bizim doktorumuz. Soguk alginliginusutme falan olabilir belki. Kizima gecen gun 4ay asisi yaptirdik atesi 38,5 oldu soydum falan sonrasinda 39oldu bir cay kasigi calpol verdim atesi 37,5 lara indi. Oglumda dr 38,5ates gormeden surup germe derdi. Lutfen sakin olun ayagina corap giydirin ama uzerini soyun zibinla yatirin atesi varsa. Calpol plus falan degil di mi verdiginiz? Normal calpolsa eger yarim olcek cay kasigi kadar verin birde. Ya da dolveni deneyin belki calpolun bilesimi olan bi madde kusturmustur.